Regulamin sklepu
A) Informacje ogólne
- Właścicielem sklepu internetowego www.tongo.pl/ jest: firma HARDER SP. Z O. O. ul. Jasielska 8B, 60-476 POZNAŃ, NIP: 783-15-92-981, REGON: 634612040
B) Rejestracja
- W celu dokonania zakupów w sklepie internetowym www.tongo.pl można wypełnić Formularz Rejestracyjny, dzięki któremu klient ma możliwość założenia indywidualnego konta, które umożliwia dokonywanie zakupów bez konieczności kolejnego wpisywania wszystkich danych.
- Wypełnienie formularza założenia konta nie jest zobowiązaniem do dokonywania zakupów.
- Zarządzający sklepem internetowym zastrzega sobie prawo do anulowania lub odmowy rejestracji Użytkownika bez podania przyczyn.
C) Logowanie do konta
- W przypadku utraty hasła dostępu i loginu, należy kliknąć na ,,Nie pamiętasz hasła?” i następnie wpisać adres e-mail, który został podany podczas rejestracji. Po prawidłowej weryfikacji system prześle do Państwa na niniejszy adres e-mail nowe hasło dostępu.
- Klient jest zobowiązany ze względów bezpieczeństwa do zachowania w tajemnicy hasła dostępu oraz loginu do sklepu internetowego. Sklep www.tongo.pl/ nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Klienta, wynikłe z posłużenia się nimi (hasło dostępu i login) przez osoby nieupoważnione.
D) Realizacja zamówienia
- Złożenie przez Klienta zamówienia jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją postanowień regulamin sklepu internetowego.
- Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 14.00. W soboty, w niedziele oraz święta ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego następującego po dniu złożenia zamówienia.
- Wszystkie zamówienia złożone droga elektroniczną, poprzez witrynę niniejszego sklepu internetowego dostarczane są do Klienta w terminie do 7 dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
- Każde zamówienie jest potwierdzane poprzez wysłanie listu elektronicznego (e-mail) prezentującego listę zamówionych artykułów wraz z obowiązującą ceną poszczególnych zamówionych towarów.
- W przypadku niemożliwości zweryfikowania rzetelności złożonego zamówienia, właściciel sklepu zastrzega sobie możliwość odmówienia realizacji zamówienia.
E) Warunki dostawy
- Towar dostarczany jest wraz z wymaganym dowodem zakupu (faktura VAT), który jest dołączony do przesyłki, na adres podany przez Klienta przy składaniu zamówienia.
- Koszty transportu i spedycji są doliczane w ostatecznym etapie podliczenia kosztów automatycznie do łącznej kwoty zapłaty.
- Zamówiony towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Odbierając przesyłkę należy sprawdzić, czy:
- opakowanie nie nosi znamion uszkodzenia, rozerwania itd.
- paczka jest oryginalnie zapakowana.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania Odbierający jest szczególnie zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uchybień należy postępować zgodnie z pkt J – Reklamacje i gwarancje.
- Czas wysyłki towaru jest podany przy wyborze produktu w sklepie internetowym. Maksymalny czas na wysyłkę towaru wynosi nie więcej niż dwa dni robocze.
F) Ceny
- Ceny w sklepie internetowym www.tongo.pl/ są wyrażone w złotych polskich /PLN/ i zawieraja podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
- Katalog produktów na stronie www.tongo.pl/ stanowi informację handlową i nie jest ofertą w rozumieniu art.66, ust.1 Kodeksu Cywilnego. Stanowi jedynie zaproszenie do rokowań w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.
- Aktualne ceny, za zamawiane towary, są potwierdzane e-mailem przez pracownika właściciela sklepu.
- W przypadku gdyby cena, za zamówiony towar na stronie sklepu internetowego, różniła się od ceny przesłanej w e-mailu potwierdzającym to zamówienie, Zamawiający ma prawo do anulowania części lub całego zamówienia.
G) Płatność
- Płatności, za zamówione towary, mogą być dokonywane w następującej formie:
- Gotówką, przy odbiorze towaru (u kuriera dostarczającego przesyłkę za pobraniem)
- Przedpłatą na nr konta bankowego: PL17 1140 1124 0000 4540 7100 1001
- Przelewem bankowym realizowanym za pośrednictwem współpracy z firmą Przelewy24
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia i datę jego złożenia.
H) Zwrot zakupionego towaru
- Klient sklepu internetowego www.tongo.pl/, będący konsumentem, ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny, pod warunkiem, że towar nie nosi znamion użytkowania, nie został uszkodzony oraz zostanie zwrócony w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu. Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości.
- Zwrotowi nie podlegają artykuły noszące znamiona użytkowania, uszkodzone, nie posiadające oryginalnego opakowania czy dowodu zakupu.
- Do zwrotu towaru należy dołączyć formularz odstąpienia od umowy, który jest możliwy do pobrania w poniższym punkcie.
- formularz odstąpienia od umowy (< Proszę kliknąć tutaj)
- Należność za zwracane towary zostanie zwrócona do 14 dni na rachunek konta bankowego podanego w formularzu o odstąpieniu od umowy.
I) Anulowanie zamówienia
- Po wysłaniu zamówienia, można je anulować przesyłając e-mail informujący na adres: sklep@tongo.pl
- Nie można anulować zamówień, które zostały już wysłane na adres podany przez Zamawiającego.
- Sprzedający/administrator sklepu tongo.pl ma prawo anulować zamówienie w przypadku gdy:
- a) wystąpił problem z uzupełnieniem stanów magazynowych i towaru nie ma faktycznie na stanie
- b) nakład zamówień tego samego dnia był na tyle duży, że stany magazynowe nie uległy aktualizacji a został zamówiony towar, który został już sprzedany.
J) Reklamacje i gwarancje
– Reklamacje jakościowe i ilościowe stwierdzone podczas odbioru przesyłki: Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towarów i/lub przesyłki powstałych w trakcie transportu oraz braków w dostawie (ilość otrzymanego towaru nie jest zgodna z ilością podaną na dowodzie zakupu), będą rozpatrywane pod warunkiem spisania, w obecności osoby dostarczającej towar, protokołu z dostawy w momencie dostarczenia towarów (kurier zawsze ma taki protokół przy sobie). Jednocześnie prosimy o kontakt z pracownikiem sklepu internetowego.
– Reklamacje jakościowe stwierdzone w późniejszym terminie rozpatrywane i realizowane są wg procedury poniżej:
- W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej w trybie D2D (”od drzwi do drzwi”) należy dokonać Zgłoszenia Reklamacyjnego za pośrednictwem kontaktu email, lub kontaktu telefonicznego
- Po zgłoszeniu reklamacji osoba kupująca otrzymuje wszystkie informacje dotyczące procesu reklamowanego produktu
- Urządzenie przygotowane do wysyłki powinno mieć odkręcone koła transportowe i ew. inne wystające elementy i być w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnioną kartą gwarancyjną i kopią dowodu zakupu. Dopuszcza się przesyłanie sprzętu w opakowaniu zastępczym, jednakże zgłaszający bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w wyniku transportu bez oryginalnego opakowania.
- Czynności polegające na sprawdzeniu działania, pomiarze parametrów technicznych, czyszczeniu, regulacji, wymianie bezpieczników są odpłatne i nie zaliczane do limitu napraw stanowiących podstawę do wymiany produktu na nowy. Sprzęt oddawany do reklamacji powinien być czysty i kompletny.
- O statusie reklamowanego produktu osoba reklamująca zostanie poinformowana za pośrednictwem email
- Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 24 miesiące
- Czas rozpatrzenia reklamacji: 14 dni
- Okres gwarancyjny producenta: 24 miesiące/12 miesięcy dla przedsiębiorstw
– Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.
– Prosimy o zachowanie dowodu zakupu.
K) Uwagi końcowe
- Tongo.pl zastrzega sobie możliwość niecelowego popełnienia błędu w opisie artykułu, jego właściwości i wyglądu.
- Wszelkie zmiany w ofercie sklepu internetowego, zawarte w nim informacje, opisy, ceny, zdjęcia oraz zmiany niniejszego regulaminu mogą być dokonywane przez właściciela sklepu bez uprzedniego poinformowania Klientów o tym fakcie.
- Spory wynikające z realizacji zamówienia poprzez sklep internetowy, pomiędzy Klientem a sklepem internetowym, strony zobowiązują się rozstrzygnąć polubownie. W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu będzie miało miejsce w Sądzie właściwym dla sklepu Tongo.pl