Regulamin sklepu - Tongo.pl
  • Regulamin sklepu

 

A) Informacje ogólne

  • Właścicielem sklepu internetowego www.tongo.pl/  jest: firma HARDER SP. Z O. O. ul. Jasielska 8B, 60-476 POZNAŃ, NIP: 783-15-92-981, REGON: 634612040

B) Rejestracja

  • W celu dokonania zakupów w sklepie internetowym  www.tongo.pl można wypełnić Formularz Rejestracyjny, dzięki któremu klient ma możliwość założenia indywidualnego konta, które umożliwia dokonywanie zakupów bez konieczności kolejnego wpisywania wszystkich danych.
  • Wypełnienie formularza założenia konta nie jest zobowiązaniem do dokonywania zakupów.
  • Zarządzający sklepem internetowym zastrzega sobie prawo do anulowania lub odmowy rejestracji Użytkownika bez podania przyczyn.

C) Logowanie do konta

  • W przypadku utraty hasła dostępu i loginu, należy kliknąć na ,,Nie pamiętasz hasła?” i następnie wpisać adres e-mail, który został podany podczas rejestracji. Po prawidłowej weryfikacji system prześle do Państwa na niniejszy adres e-mail nowe hasło dostępu.
  • Klient jest zobowiązany ze względów bezpieczeństwa do zachowania w tajemnicy hasła dostępu oraz loginu do sklepu internetowego. Sklep www.tongo.pl/  nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Klienta, wynikłe z posłużenia się nimi (hasło dostępu i login) przez osoby nieupoważnione.

D) Realizacja zamówienia

  • Złożenie przez Klienta zamówienia jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją postanowień regulamin sklepu internetowego.
  • Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 14.00. W soboty, w niedziele oraz święta ustawowo wolne od pracy, będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego następującego po dniu złożenia zamówienia.
  • Wszystkie zamówienia złożone droga elektroniczną, poprzez witrynę niniejszego sklepu internetowego dostarczane są do Klienta w terminie do 7 dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
  • Każde zamówienie jest potwierdzane poprzez wysłanie listu elektronicznego (e-mail) prezentującego listę zamówionych artykułów wraz z obowiązującą ceną poszczególnych zamówionych towarów.
  • W przypadku niemożliwości zweryfikowania rzetelności złożonego zamówienia, właściciel sklepu zastrzega sobie możliwość odmówienia realizacji zamówienia.

E) Warunki dostawy

  • Towar dostarczany jest wraz z wymaganym dowodem zakupu (faktura VAT), który jest dołączony do przesyłki, na adres podany przez Klienta przy składaniu zamówienia.
  • Koszty transportu i spedycji są doliczane w ostatecznym etapie podliczenia kosztów automatycznie do łącznej kwoty zapłaty.
  • Zamówiony towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • Odbierając przesyłkę należy sprawdzić, czy:
  • opakowanie nie nosi znamion uszkodzenia, rozerwania itd.
  • paczka jest oryginalnie zapakowana.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania Odbierający jest szczególnie zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uchybień należy postępować zgodnie z pkt J – Reklamacje i gwarancje.
  • Czas wysyłki towaru jest podany przy wyborze produktu w sklepie internetowym. Maksymalny czas na wysyłkę towaru wynosi nie więcej niż dwa dni robocze.

F) Ceny

  • Ceny w sklepie internetowym www.tongo.pl/ są wyrażone w złotych polskich /PLN/ i zawieraja podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
  • Katalog produktów na stronie www.tongo.pl/ stanowi informację handlową i nie jest ofertą w rozumieniu art.66, ust.1 Kodeksu Cywilnego. Stanowi jedynie zaproszenie do rokowań w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.
  • Aktualne ceny, za zamawiane towary, są potwierdzane e-mailem przez pracownika właściciela sklepu.
  • W przypadku gdyby cena, za zamówiony towar na stronie sklepu internetowego, różniła się od ceny przesłanej w e-mailu potwierdzającym to zamówienie, Zamawiający ma prawo do anulowania części lub całego zamówienia.

G) Płatność

  • Płatności, za zamówione towary, mogą być dokonywane w następującej formie:
  • Gotówką, przy odbiorze towaru (u kuriera dostarczającego przesyłkę za pobraniem)
  • Przedpłatą na nr konta bankowego: PL17 1140 1124 0000 4540 7100 1001
  • Przelewem bankowym realizowanym za pośrednictwem współpracy z firmą Przelewy24
  • Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań  Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia i datę jego złożenia.

H) Zwrot zakupionego towaru

  • Klient sklepu internetowego www.tongo.pl/, będący konsumentem, ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny, pod warunkiem, że towar nie nosi znamion użytkowania, nie został uszkodzony oraz zostanie zwrócony w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu. Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości.
  • Zwrotowi nie podlegają artykuły noszące znamiona użytkowania, uszkodzone, nie posiadające oryginalnego opakowania czy dowodu zakupu.
  • Do zwrotu towaru należy dołączyć formularz odstąpienia od umowy, który jest możliwy do pobrania w poniższym punkcie.
  • formularz odstąpienia od umowy (< Proszę kliknąć tutaj)
  • Należność za zwracane towary zostanie zwrócona do 14 dni na rachunek konta bankowego podanego w formularzu o odstąpieniu od umowy.

I) Anulowanie zamówienia

  • Po wysłaniu zamówienia, można je anulować przesyłając e-mail informujący na adres: sklep@tongo.pl
  • Nie można anulować zamówień, które zostały już wysłane na adres podany przez Zamawiającego.
  • Sprzedający/administrator sklepu tongo.pl ma prawo anulować zamówienie w przypadku gdy:
  • a) wystąpił problem z uzupełnieniem stanów magazynowych i towaru nie ma faktycznie na stanie
  • b) nakład zamówień tego samego dnia był na tyle duży, że stany magazynowe nie uległy aktualizacji a został zamówiony towar, który został już sprzedany.

J) Reklamacje i gwarancje

– Reklamacje jakościowe i ilościowe stwierdzone podczas odbioru przesyłki: Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych towarów i/lub przesyłki powstałych w trakcie transportu oraz braków w dostawie (ilość otrzymanego towaru nie jest zgodna z ilością podaną na dowodzie zakupu), będą rozpatrywane pod warunkiem spisania, w obecności osoby dostarczającej towar, protokołu z dostawy w momencie dostarczenia towarów (kurier zawsze ma taki protokół przy sobie). Jednocześnie prosimy o kontakt z pracownikiem sklepu internetowego.

– Reklamacje jakościowe stwierdzone w późniejszym terminie rozpatrywane i realizowane są wg procedury poniżej:

  • W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej w trybie D2D (”od drzwi do drzwi”) należy dokonać Zgłoszenia Reklamacyjnego za pośrednictwem kontaktu email, lub kontaktu telefonicznego
  • Po zgłoszeniu reklamacji osoba kupująca otrzymuje wszystkie informacje dotyczące procesu reklamowanego produktu
  • Urządzenie przygotowane do wysyłki powinno mieć odkręcone koła transportowe i ew. inne wystające elementy i być w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnioną kartą gwarancyjną i kopią dowodu zakupu. Dopuszcza się przesyłanie sprzętu w opakowaniu zastępczym, jednakże zgłaszający bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w wyniku transportu bez oryginalnego opakowania.
  • Czynności polegające na sprawdzeniu działania, pomiarze parametrów technicznych, czyszczeniu, regulacji, wymianie bezpieczników są odpłatne i nie zaliczane do limitu napraw stanowiących podstawę do wymiany produktu na nowy. Sprzęt oddawany do reklamacji powinien być czysty i kompletny.
  • O statusie reklamowanego produktu osoba reklamująca zostanie poinformowana za pośrednictwem email
  • Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 24 miesiące
  • Czas rozpatrzenia reklamacji: 14 dni
  • Okres gwarancyjny producenta: 24 miesiące/12 miesięcy dla przedsiębiorstw

–  Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.

–  Prosimy o zachowanie dowodu zakupu.

K) Uwagi końcowe

  • Tongo.pl zastrzega sobie możliwość niecelowego popełnienia błędu w opisie artykułu, jego właściwości i wyglądu.
  • Wszelkie zmiany w ofercie sklepu internetowego, zawarte w nim informacje, opisy, ceny, zdjęcia oraz zmiany niniejszego regulaminu mogą być dokonywane przez właściciela sklepu bez uprzedniego poinformowania Klientów o tym fakcie.
  • Spory wynikające z realizacji zamówienia poprzez sklep internetowy, pomiędzy Klientem a sklepem internetowym, strony zobowiązują się rozstrzygnąć polubownie. W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu będzie miało miejsce w Sądzie właściwym dla sklepu Tongo.pl

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies, albo ma możliwość ich wyłączenia. Aby uzyskać więcej informacji o cookies kliknij na link polityka prywatności.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń